Kennisbank
Beheren van Shopify

Met Shopify heb je je hele winkel overzichtelijk op één plek, waar je ook verkoopt. Dit kennisbankitem gaat er dieper op in.

1. Bestellingen

Met Shopify ben je in staat je bestellingen te verwerken en verzenden, waar je ook bent. Daarnaast heb je het voorraadbeheer ook altijd op zak, zodat je zelfs op vakantie je zaakjes nog kan regelen als dat nodig is. Je voorraadbeheer is gecentraliseerd, zodat je altijd een actueel overzicht hebt van al je locaties, je klanten, je bestellingen en je voorraad. 

 

2. Betalingen

Het verwerken van betalingen wordt je makkelijk gemaakt. Geef je klanten het vertrouwen door betalingsopties aan te bieden via iDeal, PayPal en creditcards. Je hebt de keuze uit maar liefst meer dan 100 verschillende betalingsgateways, en ook dit kan beheerd worden vanaf één centraal punt. Mocht een bestelling niet goed gegaan zijn, dan is een refund ook met een handomdraai geregeld.

3. Inzichten

Shopify helpt je te groeien met specialistische tools en ondersteuning. Het dashboard is voorzien van gedetailleerde analytics en rapporten zodat je een goed overzicht krijgt van je omzet, je klanten en de marketing. 

Je kunt real-time de activiteiten volgen op je webwinkel en hebt de mogelijkheid om je bedrijfsresultaten te analyseren. Gebruik de gegevens, en voor je het weet zie je je omzet stijgen tot ongekende hoogte.

    4. Dashboard

    Shopify geeft je de mogelijkheid om je bedrijf te runnen vanaf iedere locatie. Je hebt één dashboard, die je kunt bereiken vanaf je desktop/laptop, tablet en mobiel. Via het dashboard kun je ook personeel accounts aanmaken* waarmee je medewerkers toegang kunt geven tot specifieke tools en gegevens. Als store owner weet je dus precies wie wat wel of niet in mag zien.

    *Het aantal mogelijke personeel accounts hangt af van het gekozen Shopify plan.